Hallå bloggen!

Länge sedan, men nu är jag här. Ska erkännas att jag på fullaste allvar funderar på att lägga ner den här lilla hobbyn, men... Ja... Jag har inte riktigt funderat färdigt än så vi får se hur det går. Medans jag funderat har det varit jul och nyår och så visst några vardagsveckor på det också. Massor av skoj, en del mindre skoj och lite sorgliga saker har passerat. Jul och annat är ju skoj. Men att min allra trognaste läsare och kommentarslämnare, påhejjare och sångfågelskompanjon inte längre finns i världen... det är så oskoj så man blir ledsen i ögat bara vid tanken på det. Fel på alla sätt och vis, så otroligt orättvist och onödigt, men så är det. Hon kämpade länge och väl men cancerskrället vann tillslut. Har en bunt fula ord jag skulle kunna komplettera detta inlägg med, men jag hoppar över det och tänker positivt. Precis som hon skulle ha gjort. Himlen har fått en alldeles förträffligt fin ängel. Och vi har ju bestämt att vi ska sjunga ihop i himlen när vi ses, så jag siktar på det och strävar på där jag är istället.
 
Och här där jag är har vi fokus på jobb, träningar, skolarbeten och ja... det gamla vanliga så här i vardagen. Nästa helg tänker jag dock byta fokus och istället bara ägna mig åt shopping, hotell och Veronica Maggio. Det blir nog bra. Och så ska vi se om jag lyckas klämma in lite bloggfokusering också. 
 
Hörs i möra. 
Kanske
 
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0