McDonalds-konversation

Heson sladdar in på McDriven och börjar prata med beställningsstolpen:
 
"Jag vill ha två cheeseburgare"
"Ett Happy Meal?"
"Nej, två cheeseburgare!"
"Två Happy Meal?"
"Nej, t-v-å-c-h-e-e-s-e-b-u-r-g-a-r-e!!!"
"Jaha. Något mer?"
"Två stycken 9-bitars nuggets med cheddar och currydip"
"Två 9-bitars nuggets. Vill du ha dipsås?"
"Cheddar och curry"
"Dricka?"
"Sprite"
"TIll båda?"
"Ja tack"
"Något mer?"
"En Hot Wings"
"Ursäkta?"
"En Hot Wings"
"En strips?"
"H-o-t-w-i-n-g-s"
 
Ja... så där höll vi på ett tag tills jag hade tagit mig igenom hela beställningen och fick rulla fram till nästa lucka.
McDonalds-tjejen ber om ursäkt för att hon hade lite svårt att höra min beställning
"Det brusar så mycket i högtalaren när det blåser ute, så jag brukar hålla för en påse"
 
Eh... Ok... Spontant kände jag att det nog borde ha blivit bättre utan den där påsen... Och att en felanmälan på högtalarsystemet i beställningsstolpen vore på sin plats.
 
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0