14, 15, 16, 17, 18, 19, 20

Rackarns... nu ligger jag visst rejält efter igen. Har haft en helhysterisk vecka, så jag skyller på den.
Ok. Då kör vi då:
 
14. Om jag skulle skaffa mig en ny hobby skulle det bli...
... luffarslöjd. Eller knyppling. Något sånt där gammalt hederligt hantverk som är utrotningshotat. Tydligt att folk från förr hade massor av tid till att göra kreativa. Jag ska bara hitta tiden jag också så sätter jag igång!
 
15. 5 saker jag blir glad av i vardagen
1. Min familj. Såklart! Den tokiga, galna, fina skara av grabbar som är bara mina. 
2. När man kommer hem efter en lång dag, känner sig helt slutkörd och möts av dukat bord och ett glas vin = lyx!
3. Känslan efter ett framträdande med vår lilla sånggrupp och verkligen nått fram. Glad och tacksam publik som uppskattat vår sång. Då är det värt alla repetitioner!
4. Paket i brevlådan. Om det är till mig förstås!
5. Solen. Kommer ni ihåg den? Varm och liksom glad. Bra grej!
 
16. Så här ser min namnteckning ut.
Alltså... nu fuskar jag igen. Jag säger pass på den :-)
 
17. Dagens TV-tips
Happy Valley på SVT. Spännande, underfundig, överraskande, superbra, brittisk deckarserie. Missa inte!
 
18. Ibland retar jag mig på att..
Ibland och ibland... Jag retar mig fruktansvärt mycket, varje dag, på att de där personerna jag nämnde under punkt 1, rubrik nummer 15, ständigt och jämt ställer sina skor RUNT skostället. Jag vill ju ha dem PÅ skostället. Det var liksom hela idén med att köpa ett! Grrr!
 
19. Kolla! Det här åt jag idag
Thaimat till lunch, fetaostplättar till middag och nu ska jag strax äta kvällsyoghurten med nötter och honung.
 
 
 
20. Om jag skulle skaffa mig en ny ovana skulle det bli...
Näe, alltså ibland tycker jag att det här med bloggutmaningar är ett rätt så dumt påfund. Åtminstone när jag är trött i huvudet och inte orkar komma på något bra svar på konstiga frågor. Som nu. Får jag fundera lite? Återkommer inom kort. 
Dvs. tidigast på lördag, för i morgon ska jag på festligheter.
Jag klurar lite...
 
Phu! Nästan ikapp :-)
 
Go¨kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0