2. 5 saker jag tänkt på idag

1. Vore fint om man kände sig lite pigg och kry idag. Inte urkul att ha magsjuka. (Jajustdetja, det har jag ju inte berättat om. Kortfattat: måndag eftermiddag, kaffe kl 15, ont i magen, springa hem, tillbringa kvällen på toaletten med små avstickare till soffan. Resten fattar ni)
 
2. Vem i hela världen är det som strör grejjer omkring sig!? Här har man varit sjuk i 1 (en, one, uno, ein) dag och hela nedervåningen ser ut som ett bombnedslag! Jag borde ha tapperhetsmedalj för allt plockande jag tydligen ägnar mig åt i friskt tillstånd.
 
3. Skönt att det inte blev någon informationsträff på jobbet som planerat på måndag. En hel dag tillgodo då jag istället kan ägna mig åt att beta av att-göra-listan.
 
4. Aha - det blev informationsträff på måndag som planerat. Åkej... bara att ta sig i kragen och börja planera då.
 
5. Är det ok att behöva tända alla lampor i huset redan kl 14? Näe det är det inte. Hit med sommaren igen!
 
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0