4. Kolla! Här är en bild på mina fötter i ett par skor jag gillar.

 
 
Det här kan vara ett av mitt livs sämsta köp. Jag traskade genom halva Stockholm och tillbaka igen för att köpa just de här fina "Inga of Sweden" skorna. Tycker de är så himla snygga. Men tydligen gillar jag mest att titta på dem, för jag har sammanlagt använt dem 2 gånger. Och då har jag ändå ägt dem i en sisådär 3-4 år eller så. De brukar få åka med på semestern och sådär för jag tycker liksom att de borde passa till i stort sett vilken sommarklänning som helst, men... näe. Fast snygga är de i alla fall. 
 
:-)
 
P.S Så här i vintertid drar jag sällan omkring i sommarklänning och eftersom bilden är arrangerad just för detta lilla intressanta blogginlägg så har jag redigerat bilden så att inte mjukisbrallorna ska synas. Skorna är mindre snygga just i kombination med mjukisbrallor. Hepp - där fick ni lite extrainformation också ;-) D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0