Fjällen - en regning plats

Tog med mig mina kollegor till Sälen på konferens. Tänkte att vi skulle få uppleva några härliga höstdagar i fjällvärlden, men jag hade antagligen
1. helt fel bild av hur man definierar härliga höstdagar i fjällen
eller
2. missat att kryssa i rutan där man beställde strålande sol, blå himmel och några plusgrader.
 
Men dimma, spöregn och gråa moln funkade ganska bra det också. Har aldrig upplevt en slalombacke i geggform tidigare, men nu vet jag hur det ser ut också.
Vildmarksbad i dimma = helt ok.
Geocaching i spöregn = funkade, men skorna är fortfarande, två dagar senare, inte riktigt torra.
Och själv hittade jag en förkylning, men... jaja... det är sånt man får räkna med
 
:-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0