Den här veckan har jag...

...glömt bort att jag bokat det tidiga tåget i Stockholm för att kunna arbeta så effektivt som möjligt under dagen. Resan till storstan kostade således två tågbiljetter och dessutom fortsatte förvirringen resten av dagen. Gick lite vilse och sådär... Inte blev det mycket jobbat heller,  så det hade förmodligen varit bättre att stanna hemma. 
 
...åkt tåg med Rolf Lassgård
 
...hjälpt till att dra upp båten. Det innebär att hålla andan och ropa högt när båtvagnen börjar vika sig, när spel-linan går av och båten är mycket nära att ramla av. Phu!
 
...fastnat med min vänstra fot i en sko med trasig dragkedja. Gick INTE att ta av. Blev tvungen att panikhandla ett par nya för att slippa gå hem i bara strumpan. Blev i runda slängar 1200 kr fattigare. Men skorna var fina och det var rätt skoj när Pappan skulle försöka hjälpa mig av med den gamla trasiga dojjan, så i det stora hela var det värt det :)
 
...nästan längtat ihjäl mig efter Lillebror som åkt till Turkiet med Farmorn, FarbrorLinus och kusinEbbot. Ghha!!!! Utan sin mamma!!! Men nu är det i alla fall bara tre dagar kvar tills han kommer hem och han verkar ha det rätt ok. Får löpande rapporter via sms om att han sitter vid poolen, dricker smarriga juicedrinkar och leker med papegojor (!), så... han verkar ha det ganska bra.
 
Ja... det var väl det...
Ha en trevlig fredag!
 
:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0