Tillbaka...

...i bloggvärlden efter fjällresan. Och en veckas internetkrångel. Det var länge sedan med andra ord :-)

Fjällen ja... 3 dagar i slalombacken var inte fel. Och det var nu jag tänkte illustrera hur fint det var i fjällen genom att ladda upp några bilder, men i vanlig ordning så vill min dator inte fungera ordentligt. Har flyttat in hos Farmorn och Farfarn ett tag eftersom vi upptäckte när vi kom hem i torsdags att "Snickar-Kalle hade snickrat bort vår toalett", som Lillebror uttryckte det :-) Och utan toalett kan man ju inte bo, så det var bara att snällt packa om väskorna och bege sig mot Vågbro. Men det är faktiskt rätt så trevligt att bo i kollektiv - barnvakter finns det gott om och man är flera som kan fundera ut vad man ska äta till middag, så hittills funkar det hur bra som helst.

Storebror hade helt klart saknat sina kompisar under påsklovet - han bokstavligen hoppade ur sängen i morse, på med kläder och i med frukost i ett huj. Till och med glasögonen åkte på helt självmant och det hör inte till vanligheterna. Själv har jag inte saknat jobbet lika mycket, men bara jag kom igång så gick ju det med. Började dagen med frukost på McDonalds. Tog med mig det i bilen och spillde kaffe på byxorna - och det är ju så typiskt mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0