Vädret...

... är nog anledningen till att jag är så HIMLA trött idag. Tror jag i alla fall. Vad skulle det annars vara? Man har ju blivit bortskämd med solsken i några dagar nu, men idag regnar det och är grått, grått, grått. Känns mer som oktober än april - sådär riktigt höstligt.

Ska snart packa ihop här på jobbet och hämta grabbarna på dagis/skolan och sedan åka "hem" till vårt kollektiva boende hos Farmorn och Farfarn och fixa lite mat. Farfarn har beställt stuvade makaroner med falukorv så då får det bli det :-)

Sedan blir det Farin-övning och om det slutar att regna så ska jag jogga en runda igen. Jag har en HEMSK träningsvärk sedan sist jag sprang, men med en ny runda i benen så borde det försvinna. Men jag klagar inte - träningsvärk är skönt, då vet man att det tog :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0