Möhippa

Lite tid till att blogga nu. Det är massor som ska planeras inför bröllopet så jag har svårt att koncentrera mig på annat. Blir inte sådär jättemycket gjort på jobbet måste jag erkänna... :-) Sitter just nu och väntar på att Daniel ska bli färdig så ska vi ta en tur ner till Axmar och kolla in parken och festlokalen igen och sedan vidare till Gävle för att hämta brudklänning, Daniels skjorta och barnens kläder samt en tur till IKEA.

Känner mig i ärlighetens namn lite sliten idag - har haft en superrolig helg!! Både svensexa och möhippa. Hade träningsvärk i skrattmusklerna i går när jag vaknade :-) Har nog aldrig haft så roligt tror jag!!! Tack å tack å tack!!!!!

Oj, nu ska vi visst åka. Får skriva mer senare :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0