En bäbis

...har min jobbarkompis Jens med sambo fått idag :-) Grattis, grattis!!!

Och jag som hade svårt med koncentrationen redan tidigare.... tänker bara på julklappar hela tiden. Nu kan jag inte låta bli att tänka på bäbisar också ;-) Det är ju så mysigt!!! Tänk, en alldeles ny... måste kanske jobba lite på en lillasyster nå´t tag. Storebror hävdar bestämt att när man precis har gift sig så måste man få en bäbis också. Och han kan absolut hjälpa till att ta hand om den. Nemas problemas :-)
Men nä... det får nog vänta ett tag.. men det är ju inte utan att man blir lite sugen när det pluppar fram bäbisar till höger och vänster. Fast nu ska jag ju snart bli moster igen och det är ju inte illa! Får nog nöja mig med det tillsvidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0