Otursdag

Vaknade med mega-ont i ryggen som nu har omvandlats till någon typ av nackspärr. Det har hänt ett antal gånger sedan vi flyttade till Farmorn och Farfarn. Kan kanske eventuellt ha något att göra med att jag sover i skarven av två sängar varav den ena är typ 5 centimeter högre än den andra :-) Men det är sån´t man får ta!
Hur som helst...

Kom till jobbet i morse och då ville inte min dator starta. Så här sex timmar senare har den fortfarande inte kommit igång, trots att P och J har ägnat en bra stund åt diverse viruskollar och annat. Den VILL inte  helt enkelt. Så jag har väl inte gjort mycket vettigt idag. Surfat och läst lite i min nya designbok.

I förmiddags ringde Snickar-Calle som var på g med att sätta upp köksfläkten som kom i går. Men det visade sig att den hade blivit skadad i transporten och var alldeles bucklig :-( Tyyyypiskt!!!!  Pappan ringde till affären som levererat den och de lovade att kolla upp hur vi ska gå tillväga för att få en ny och sedan återkomma. Det var kl 10 i förmiddags. Nu är klockan 14.20 och än har de inte hört av sig. *suck*

Lite av en otursdag idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0