Ja se det snöar...

Vinterns första snöflingor dalade nyss ner från himlen. Vet inte om jag tycker det är bra eller dåligt... Vintern är ju trevlig när det är 5 minugrader och solsken. Inte när det är is på bilrutorna och snö upp till knäna och snöstorm. Det kan jag vara utan.

Hur som helst... samtidigt som de första snöflingorna dök upp så körde Pappan iväg båten till båt-upptagnings-lyftkranen. Så nu är det definitivt (himla svårt ord att stava till av någon anledning. Jag skriver "absolut" istället) absolut slut på båtsäsongen i alla fall. Inte mycket till båtsäsong i år förresten. Vi har nog bara åkt 5-6 gånger sammanlagt. Hoppas att nästa sommar blir bättre.

Nu måste jag jobba på lite här.

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0