Jag har tränat!

Jajjemen! I dag blev det äntligen av. Har varit på årets första gympapass. (Intervallträning och sedan mage och rygg efter det) Det var sååå skönt! Och jag känner mig supernöjd över att äntligen har kommit i väg! Nu väntar jag bara på träningsvärken.

För övrigt så fick vi skrapa rutorna i morse :-( Bläää! Men Lillebror blev glad. "Titta snö" var hans kommentar och sedan började han ivrigt att prata om att vi skulle gå till pulkabacken bara det blir snö där också. Men sakta i (pulka)backarna - det är ju faktiskt bara september!

Kollade såklart på Pappan i morse också. Och flera gånger under dagen! Finns att beskåda här . Scrolla till 20070919 så finns det tre inslag med Jonas Otter.

På lördag är det fest. Två 40-åringar som ska ha disco-party på Långnäs i Bollnäs. Men VAD sätter man på sig då?? Disco känns ju glittrigt. Jag har inget glittrigt. Och inte hittade jag något på stan idag heller. Ägnade hela lunchen åt att jaga något festligt och glittrigt till ett vettigt pris, men icke. Suck!!! Ska göra ett nytt försök i morgon. Annars får jag väl köra på något svart. Det funkar ju alltid.

Nåväl. Dags för sängen.
Ja, just ja! Möblerna har ju kommit idag! Superbra blev det. Ska ta en bild och lägga ut bara vi får städa undan lite kartonger och annat skrot som vi inte orkade ta reda på ikväll.

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0