Träningsvärken...

... har kommit. ONT överallt! I hela kroppen! I muskler som jag inte ens visste om att jag hade :-) Men det är bra att det känns. Då vet jag att jag tränade ordentligt :-) Ett par nya träningsskor måste jag försöka inhandla till nästa träning. Har tänkt göra det det senaste halvåret, men nu MÅSTE jag göra det. Får sockerdricka i fötterna efter bara en liten stund (obehagligt!) och det är väl inte riktigt bra.

Idag är det för övrigt fredag (ifall någon har missat det). Den käre maken befinner sig i Järvsö med Jonas Otter and friends och spelar in två demo-låtar som ska skickas till Melodifestivalen. Skojsigt, skojsigt! Jag har bokat en biljett till greenroom ifall de kommer med :-) Det kan man ju bara inte missa och finns det minsta möjlighet att man kan få hänga med då SKA jag göra det. Så det så :-)

Ikväll blir det lite middag med systeryster och familj. Det var jättelänge sedan vi sågs allihopa samtidigt, så det är på tiden. Måste, apropå det, skaffa en matplan och handla lite. På lunchen ska jag ta en tur till KappAhl och inhandla en kort svart kjol (var där och spanade i går) till helgens festligheter. Har lånat ett paljett-linne av svärmor och med den svarta kjolen, ett par tights och mina nyinköpta 80-tals stövlar blir det rätt så mycket disco. Hoppas jag!

Nåväl... måste väl jobba lite också.
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0