Fjällen

För er som har missat det så befinner vi oss i Sälen just nu. 5 vuxna och 2 barn i en stuga på 42 kmv :-) Men finns det hjärterum så... ja, ni vet!

En snabb rapport: Vädret först: mulet, soligt och mulet. Trots det ser vi ut som kräftor i ansiktet allihopa idag :-) 
Lillebror åker slalom för första gången och har idag åkt knappliften alldeles själv (!). Storebror övervann sin höjdrädsla och vågade åka korgliften. Farbror Ande står för resans snyggaste vurpa när han lyckades hoppa ur skidorna och landa på magen (gjorde en "säl" ala Anja Persson). Själv lyckades jag trassla in mig i liftspärren vilket slutade med att jag var tvungen att knäppa av mig ena skidan för att komma igenom :-) ....ja det var en snabbresumé. Hemfärd i morgon och då blir det väl förmodligen en mer utförlig rapport. Tills dess får ni hålla tillgodo med några bilder som ni hittar här och  här

Adios!


Kommentarer
Postat av: Heidi

Känns nästan som att jag begår tjänstefel om jag inte kommenterar här ;) Hoppas ni har det skoj i fjällen, grymmt avundsjuk på att ni kommer vara bruna när ni kommer hem. Själv hatar jag snö och allt som hör till men att vara lite brun skadar ju inte :) Kram

2008-04-03 @ 15:40:57
URL: http://www.hblogg.se/heidi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0