Fredag!!!

Äntligen! Ska strax hämta grabbarna, handla något gott till kvällen, åka hem och sätta mig i solen på altanen med ett glas kallt vitt vin :-)

Har två våder tapet kvar att sätta upp (fototapeten är på plats, men det ska vara vit tapet på sidorna), så det ska vi grejja ikväll (får se hur bra det blir efter ett glas vitt. hehe!). I morgon blir det storstädning och inflyttning. Hurra hurra!! Lovar att jag ska ta en bild ikväll så ni får se hur tjusigt det blev!

Dagen idag började inget vidare. Trötta och arga barn, trötta och stingsliga föräldrar, Lillebror vägrade äta upp sin frukost om inte Storebror slutade spela piano (vilket han såklart inte hade gjorde), kom jättesent till dagis och skolan, Storebror grinade hela vägen för att vi berättade att han skulle få vara ledig hela 8 veckor i sommar (han ville vara ledig hela sommarn, dvs 11 veckor. Suck... aldrig nöjd!!). Suck.... Men nu så... nu är i alla fall jag snäll igen :-)

Nu ska jag åka hem!
Adjöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0