Superhjältar

Igår låg det en ny bok från vår bokklubb i brevlådan. "Boken om Superhjältar". Kort och gott en handbok om superhjältar och vad man behöver fixa för att bli en. Så idag har vi gjort superhjältar-dräkter av mina gamla strumpbyxor (fick klippa av dem lite i benen för att få den rätta passformen. Hihi), ett par kallingar utanpå dem, mask, mantel och lite annat. Så här coola blev de:

image102 
image103

Snygga va :-) Det är "Anakin-hjälten" och "GuitarHero hjälten" för den som undrar!

P.S Pappan blev också lite sugen på att vara superhjälte. Har ett kort på honom med kalsongerna utanpå byxorna tillsammans med de här coolingarna, men jag tror jag gör säkrast i att inte lägga ut det här. Annars ligger jag nog risigt till. Hehe!

Kommentarer
Postat av: Anders

Jag skulle kunna tänka mig betala för en sån bild på pappan :-). Du skulle kunna tjäna mycket pengar på den här bloggen...

2008-04-26 @ 09:46:26
URL: http://blogg.ahlund.se
Postat av: Ragnvi

Härliga grabbar!
Kan du inte försöka smyyyga ut bilden på pappan..?

2008-04-27 @ 14:23:34
URL: http://Rankans.blogg.se
Postat av: Heson

Haha! Näe, jag vågar inte :-) Fast det klart... allt har ju ett pris.

2008-04-28 @ 21:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0