Utmaning igen

TRE NAMN DU GÅR UNDER
Mamma
Heson
Hea

TRE SAKER SOM SKRÄMMER DIG
Trånga utrymmen
Luftgropar när man åker flygplan
Människor som förgriper sig på och mördar små barn

TRE SAKER DU HAR PÅ DIG
Glasögon
mystofflor
tröja

TRE SANNINGAR
Jag äter ibland godis fastän det inte är lördag. I smyg, när inte barnen ser :-)
Jag kollar in typsnitt överallt, på affischer, i annonser, på tv. Alltid på jakt efter nya snygga!
Är en hejare på att vika pappersflygplan

TRE SAKER JAG VERKLIGEN VILL HA
En snygg sänggavel till nya sovrummet
tur nästa gång jag köper en trisslott
En varm och solig sommar

TRE PERSONER SOM DU UTMANAR
Alla som vill!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Haha du har alltid mycket bättre svar än mig ;) Jag har för brådis när jag gör såna saker och skriver de första bästa ja kommer på ;)

2008-04-17 @ 11:46:41
URL: http://www.hblogg/heidi
Postat av: Patrik Mårtensson

Jasså du tycker om typsnitt du, då kan jag rekomendera sidan www.dafont.com apsjukt snygga teckensnitt där ;)

2008-04-17 @ 12:28:09
URL: http://www.hblogg.se/helsingeweb
Postat av: Patrik Mårtensson

Jasså du håller kolla på dafont, det gör jag med, brukar ständigt ha top 100 liggandes i teckensnittsmappen, om du inte har så kan jag även rekommendera Adobe font folio 11 (http://www.adobe.com/products/fontfolio/pdfs/fontfolio11_datasheet.pdf) med ca 2300 teckensnitt, kostar dock rätt saftigt men ett företag (Tidningen "Din Hälsa") jag jobbade på förut hade den på cd (men bara 10:an) jag fick skivan och licensen (som nu är uppdaterad till 11:an för en billig peng) då de inte behövde den nå mer, det tackar jag dem för än idag!

2008-04-18 @ 06:47:09
URL: http://www.hblogg.se/helsingeweb
Postat av: Patrik Mårtensson

Jag jobbade som dator-tekniker/ta reda på hur det funkar för vi vill också/scannare av foton sen gjorde jag deras första webbsida, inte den de har idag tyvärr för min såg bättre ut :D

2008-04-21 @ 21:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0