Alla känner alla

Nu är jag här igen. Men bara medans the-vattnet kokar :-)
Ska mysa ner mig under en filt i soffan och värma mig. Känns som om jag har feber... :-(
Typiskt! Och jag som var så sugen på att jobba. Men jag hoppas det går över tills i morgon.

Hur som helst...
Ville bara berätta om Låskillen som var här idag.
Han är före detta sambo med Morfarns före detta arbetskamrat. Jomenvisst.
Och han kom in här, fixade låste och undrade hur det står till med Morfarn efter hjärtinfarkten.
Jotack, mycket bättre nu.
Senare pratade jag med Mormorn som berättade att de hade ring från Morfarns jobb för att erbjuda honom ett dagjobb istället för skiftjobbet han har nu. Han behöver ju ta det lite lugnt framöver och skiftjobb är inget bra när man ska vara försiktig med hjärtat. Och det var ju jättebra att de ringde, men det underliga var att Morfarn själv inte hade hunnit höra av sig till jobbet och berätta vad som hade hänt. Han fick nämligen infarkten på sin lediga vecka. Snacka om service!

Märks det att man bor på en liten ort eller ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0