Harmoniskt kaffe

Snart dags för förmiddagskaffe. Idag blir det Zoegas "Blue Java" med Harmonisk och kryddig rostning!
Precis vad jag behöver :-)

Apropå harmonisk... Fröken Thyrsson: Har du något tips på hur man blir av med nervryckningar i ögat? Jag är ingen tävlingsmänniska, annars hade jag gått in hårt för att slå ditt rekord på... vad var det nu? 25 dagar eller något? Nepp, det rekordet får du så gärna behålla :-) Själv är jag bara inne på dag tre med ett ständigt ryckande ögonlock, men jag tycker det räcker. Faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hej på dig o tack för dina ord hos mig! Idag blev jag av med en tand också....grrr!

Ryckningar i ögonlocket kan bero på för lite sömn sa en doktor en gång....

Kramen!

2008-12-03 @ 14:57:18
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0