Har ändrat inställningarna...

...så nu publiceras kommentarerna direkt utan att jag måste godkänna först! Mycket roligare! Så nu väntar jag bara på att någon ska skriva något ;-) Mest bara Heidi som är flitig!! Ingen som har någon kul länk att dela med sig av, eller så? Hittade den här: http://www.arrak.fi/sv/ag där man kan skapa anagram på Martina Haags blogg (alltså man skapar dem inte där, utan jag hittade länken där...äsch, ni fattar :-) ).  Provade med mitt namn och då fick jag bland annat fram följande:
orsaken hals len
kanoners se hall
skonar hes nalle

...kan ju vara roligt om man inte har något bättre och mer meningsfullt att fylla tillvaron med :-)
Själv har jag just tränat: 20 minuter löpband, 15 minuter trappmaskin, 10 minuter roddmaskin och sedan lite armar. Känner mig nöjd!

...och nu ska jag försöka fixa färdigt den nya layouten på www.jonasotter.com.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Bra att du ändrat inställningarna :D då kan jag kolla på en gång om jag har kommenterat eller om jag bara tänkte göra det :D vad säger man? minnet är bra men kort! Trevlig alla hjärtansdag på dig och familjen! Kram /H

2008-02-14 @ 11:40:43
URL: http://blogg.helsingeweb.se/heidi
Postat av: Heidi

Justja, har ingen kul länk att rekommendera men Alicia har planer på att starta www.fulsomstryk.se. Syftet är att folk skall kunna lägga upp sina fula(ste!) miner där, för att folk som är ledsen skall kunna gå in på sidan, och bli GLAD igen!
HUR gulligt tänkt var inte det då ;)
Ha ha ha....

2008-02-14 @ 11:44:08
URL: http://blogg.helsingeweb.se/heidi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0