Namnförslag

Familjen har haft lite brainstorming på namnfronten ikväll, för att hjälpa de nyblivna föräldrarna på traven. De hade gått igenom hela almanackan i eftermiddag, men inte hittat något bra som stämde på den lille krabaten.  Nyblivna storasyster Signe håller stenhårt på "Melvin" (tror jag att det var...!), grabbarna här kom med följande förslag:
Alfred, Sigge, Ragnar, Tore, Alvin, Abbe, Peter Pan, Bently eller Charlie :-)
Själv bidrar jag med Noah och Nils. Kanske kommer på fler så småningom... Måste bara få hälsa på honom så kanske jag kan tala om vad han ser ut att vilja heta. Förhoppningsvis får vi åka dit på ett litet besök i morgon. Hoppas hoppas!

Förresten: 4600 g vägde han. Inte illa, men trots allt LITE mindre än Lars trodde :-)


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag ger Elton som namnförslag =)

2008-02-27 @ 21:27:20
Postat av: Heidi

Melvin är fint! Men det är Noah och Nils också. Hmm, skall försöka med några förslag jag med som passar med Signe, hmmm Simon kanske? Eller... hmm, Noel är också fint :) Erik gillar jag också. Men som sagt, svårt när man inte vet hur Lillen ser ut :)

2008-02-27 @ 22:06:33
URL: http://blogg.helsingeweb.se/heidi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0