Ny dator!

En alldeles ny, jättefin bärbar dator har jag fått idag! Den gamla väsnades så in i baljan så man egentligen skulle behöva hörselkåpor när man jobbade med den. Men nu är det tack och adjö. Har visserligen inte fått igång den andra riktig ännu (detta skrivs på Pappans gamla avlagda som tar en kvart att starta upp), men det blir nog i morgon eller på söndag. Behöver lite hjälp att få igång surfet... totalt obegåvad på sådant så det får Pappan fixa. Han är för övrigt i Stockholm på samma resa som förra helgen (fast utan mig och hotellrum då förstås). Sover hos Ande i natt och kommer hem när utbildningen är färdig.

Annars har jag nog inte så mycket att förmedla idag... det är fredag och jag är trötter efter en hektisk vecka som har gått i raketfart. Var det inte fredag nyss?

Tja... det blir nog inte roligare än så är... Jo! Nu ringde Pappan och sade att han och Ande satt och surfade runt efter fjällstugor (jag fick ett åka-skidor-i-fjällen-begär tidigare idag) och hade hittat en i Tandådalen i slutet av mars. JAAAA!!! Vore himla trevligt!!

NU ska jag sova!

Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0