Uuuurk....

Jag som trodde jag bara var hungrig i går kväll, men när jag kom ner i köket och kände lukten av kakorna som Lillebror och jag bakat på eftermiddagen och illamåandet tilltog så började jag misstänka att det kanske inte bara var för att jag var hungrig som magen kurrade ihärdigt. När Pappan kom hem satt jag på toaletten (och hade köksfläkten på  i ett desperat försök att bli av med kak-lukten) och där satt jag sedan en lååååång stund. Petade i mig lite av mussel-pastan som han lagade, och somnade i soffan till "The Bourne Ultimatum". Bläää! I morse tyckte jag att jag kände mig pigg, så jag masade mig upp och stoppade in huvudet under duschen och sedan var det igång igen. Bara att krypa tillbaka till sängen. Men jag hade ju lovat skjutsa Mormorn till Gävle, så jag masade mig upp ändå och hängde med till skolan och dagis. Tänkte att vi kanske kunde strunta i shoppingen och så kunde jag bara sitta och vänta på sjukhuset medan Mormorn gjorde sin undersökning. Inbillade mig att jag skulle orka det. Men så ringde Mormorn och hade också fått magsjuka. Åkte hem och käkade lite fil och flingor, blev dödstrött och sov hela förmiddagen. Vid lunch ringde de från skolan och sade att Storebror kände sig kräknödig, så Pappan fick hämta hem honom. Somnade bredvid mig i sängen och vaknade med ett ryck. Bara att byta sängkläder och köra igång en tvättmaskin...

Hade faktiskt varit roligare att åka till Gävle och Valbo...


Kommentarer
Postat av: Heidi

Jovisst trivs han i babysittern allt, bästa köp ever! Slipper man bära runt på honom heeeela tiden... han är en riktig knähund! Jag har talat om för honom att om han skall sitta hos en hela tiden får han lov att ge mamma OCH pappa en kram och puss (helst fler!) VARJE dag tills han blir minst 20 år! Hoppas han vet vad han har lovat... haha...

Hua va hemskt med magsjuka. Jag vete tusan hur jag skulle göra om jag fick det, antar att Elias skulle få sitta i babysittern och jag på toaletten dagarna i enda :D

Krya påer!

2008-02-19 @ 07:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0