Gott Nytt År!

2008!

För vår del blir det svårt att slå 2007 som väl får gå till den Karlssonska världshistorien som "Året då allting hände", men jag hoppas att 2008 blir ett roligt, trevligt, framgångsrikt, kärleksfyllt, härligt superbra år!!


2007 var året då...

...vi äntligen blev herr och fru
...vi storrenoverade huset
...Pappan blev Countrystjärna :-)
...Storebror tog steget in skolvärlden och blev en "ettakluddare"
...Båten inte blev sjösatt förrän i mitten av juli
...vi inte var till stranden en enda gång på hela sommaren
...vi var inneboende hos Farmorn och Farfarn i 9 veckor
...Lillebror fick "vattenkoppor" och fick tillbringa två veckor av semestern hemma utan kompisar :-(


2008 blir förhoppningsvis året då...
...vi får upp de sista listerna och målar det sista så att renoveringen äntligen kan betecknas som helt färdig
...jag får mer tid över för att pyssla med mina små kvällsprojekt (det är diverse saker som ska målas och skrivas och det ska inredas och fixas till och rensas och städas upp)
...båten blir sjösatt i början av juni och sedan flitigt använd hela sommaren
...vi tillbringar massor av tid på stranden i gassande sol
...det händer massor av andra trevliga saker :-)


Gott Nytt År!


Kommentarer
Postat av: Heidi

Svarar på dina kommentarer här ;) Ja, de är troligtvis slemmisen som börjar släppa :) Jag trodde jag skulle gå över tiden men är inte lika säker nu.... vet inte om jag inbillar mig små små förvärkar och att sammandragningarna har blivit värre, eller om jag bara är lite orolig fortfarande efter gårdagens händelser :) Visst får Gösta titta ut nu, men helst skulle jag vänta iaf en vecka till ;)

2008-01-01 @ 22:08:24
URL: http://blogg.helsingeweb.se/heidi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0