Boktips?

Förresten -det var länge sedan jag frågade nu:

Boktips? Någon?

Själv storbölar jag mig just nu igenom "Nu vill jag sjunga dig milda sånger" av Linda Olsson. Två livsöden... tragiskt, romantiskt, fint, och otroooooligt sorgligt!

Har nyss avslutat Mons Kallentofts "Midvinterblod" som också kan rekommenderas. Hyfsad svensk deckare. Läste idag att de ska göra film av böckerna om kriminalinspektör Malin Fors. Men jag vet inte jag... himla trist att göra det så här direkt när böckerna fortfarande är rättnya. Det blir liksom sällan bra :-(

Nej NU ska jag bädda sängen.
Go natt!

Kommentarer
Postat av: Martina

jag läser dan browns gåtornas palats nu, den är helt okej =) känns väldigt aktuell med FRA lagen =)

2008-07-05 @ 14:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0