Bilder

Fick en cd-skiva av Martina och Mattias för ett tag sedan med bilder från vårt bröllop, Kalles dop och lite annat. Jättefina bilder!! Här kommer några smakprov:

image80

Storebror och Farbror Linus på Lillebrors dop (augusti 2004). Riktiga rockare :-)

image81

Och så här såg den nydöpte Kalle Mathias Karlsson ut när klänningen väl kommit av

image82

MosterMia och Kusin Signe på midsommarafton 2006

image83

Lillebror, Mormorn och Farmorn på vårt bröllop den 1/9 2007

image84

I "raggarbilen"

image85

Jätte-nygifta :-)

image86

Nyvaken Lillebror, Mamman, Kusin Signe och sprallig Storebror :-)

Det var det det :-) Tack å tack Martina å Mattias!!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Nejdu, kände inte igen mor din, eller på nåt sätt men kan inte koppla om jag har sett eller träffat henne :) Men verkligen jättefina bilder! Lyx dig, för Patrik har satt totalstopp för att jag kommer bli Fru Mårtensson :( TRÅKMÅNS!!!! :D Det gick inte ens att övertala honom till att jag ville blir det för att jag ville heta lika som min son i efternamn, typiskt!!! :D

2008-03-09 @ 22:01:42
URL: http://www.hblogg.se/heidi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0