Trötter...

...är jag idag. I hela kroppen liksom. Känns som om det är någon förkylning eller annat som ligger och lurar och inte vill komma fram. Tråkigt!!! Bestämde mig för att strunta i det och gå ner i källaren och  måla några hyllor som vi ska sätta upp på väggen på kontoret, men det fanns bara en pytteskvätt grundfärg i en halvlitersburk och det lär ju inte räcka till fyra hyllor. Typiskt :-(  Då blev jag ännu tröttare. Och lite arg på Pappan som i en och en halv veckas tid har varit bombsäker på att det fanns färg så därför har jag inte köpt någon. Fast jag hade ju kunnat kolla själv. Men då hade jag ju inte haft någon att skylla på och då hade jag fått skylla mig själv. Det har jag ingen lust med. Är inte på humör för det. Kul inlägg det här blev ;-) Ska nog gå och lägga mig istället så kanske det känns bättre i morgon.

Fast en bra sak idag är att vi ÄNTLIGEN är igång med sovrummet. Nu är det spackelfläckar här och var på väggarna och i morgon ska taket spacklas. Måste bestämma oss för en färg också. Eller två. Kanske både måla och tapetsera... Hmmm... får kolla lite när jag köper grundfärg i morgon. Se där, nu kändes det mycket roligare att köpa grundfärg också :-) He he!

Nä, nu är det go´natt!

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hoppas humöret är bättre idag!

2008-03-12 @ 12:28:10
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0