Ögonen i kors

Vad ÄÄÄÄR det med den här årstiden?
Varför är man så trött??? Sitter här och försöker jobba, men ögonen går bara i kors!Måste låtsas-titta-ut-genom-fönstret och blunda lite ibland :-) Smygsova lite. Hehe

Förresten är det något fel på våren i år. Förra veckan var det shorts och t-shirt som gällde. Idag har det SNÖAT!!!
Hör och häpna! Snöat - i mitten av maj! Det är inte klokt!

Apropå det så på Aftonbladets hemsida har de en undersökning idag om man är beredd att betala 27 kronor litern för bensinen - för miljöns skull!! Då undrar jag om miljön verkligen blir bättre och gladare om vi betalar 27 kronor istället för 12.!?! Frågan borde väl vara om jag är beredd att INTE betala 27 kronor, dvs sluta åka bil!
Puckon! Hehe!

Känner mig lite bitsk idag också...
Och ofokuserad.
Borde jobba lite inte sitta här och smyg-blogga :-)

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Martina

vet du, dom hade slutat tillvärka det rökfärgade taket =/ Så nu blev det ett helt genomskinligt, jag ska måla sista balken nu och sen ska vi börja sätta upp taket =) tjohooo, ni får gärna komma ner någon helg och grilla med oss eller nått, fast då får vi verkligen hoppas att dom inte höjer till 27 kr liten!

2008-05-16 @ 10:26:02
URL: http://martina1984.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0