Att träffa kändisar i USA

SysterYsters kompis Linda med pojkvän är på semester och råkade träffa på Farmorn och hennes resekamrater när de skulle äta hotellfrukost härom morgonen.
"Jahaja, vad är det för särskilt med det då?" tänker ni säkert!
Ja alltså... hade det varit på ett hotell i Stockholm eller Jönköping, på Mallorca eller Gran Canaria eller något annat typiskt svensk-turistställe så hade det kanske inte varit något att blogga om, men nu snackar vi Fort Lauderdale, Florida, Jonajted stejts of Amerca!! HUR stor är sannorlikheten att man träffar Söderhamnare där?!?!

:-)


Kommentarer
Postat av: Heidi

Fyfan va nördiga jag och Patrik är - allvarligt talat alltså. Vi sitter här vid en varsin dator och hojtar till varann när någon "kändis" dvs. du eller någon annan skrivit blogginlägg. Han sa nyss till mig "Heson har skrivit" jag svarar: "Mmm vet, redan läst" nu sa jag till honom nyss: "Heson har skrivit igen"... alltså, vad är det för liv vi lever?? :-D

2008-11-10 @ 22:26:59
URL: http://blogg.heidihoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0