Hur det gick?

Det var banne mig nära att jag dog svältdöden igår kväll! Storebror KUNDE inte somna. Det var bara så. Punkt. Så för att jag själv skulle överleva fick han tillslut kliva upp igen och gosa ner sig under en filt i soffan framför tvn. Pappan och jag fick i oss lite mat och så kollade vi på nyaste Indiana Jones-filmen. Gissa om det gillades av den nyblivne 8-åringen :-) Rätt så läskigt var det ju i och för sig, så han tillbringade mesta delen av filmen med filten över huvudet, men att få vara uppe sent en söndagkväll utan Lillebror är ju lyxigt i överkant så det spelade ingen större roll :-) 
Att somna kl 23.30 när man måste kliva upp strax innan 7 dagen efter är dock inte sådär jättelustigt, men det är smällar man får ta ibland. Dessvärre funkar inte 8 åringar lika som 34åringar. Jag skulle kunna somna bums, men Storebror ligger just nu i sin säng och repriserar gårdagens "Jag VILL inte sova"...suck!!! Men näpp. Idag är jag stenhård. Här klivs inte upp mer idag! Punkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0