Magsjukefobi

SysterYster ringde just och talade om att kusinSigne har kräkts. Vi har nyss kommit därifrån så hon tänkte att vi ville veta, ifall att vi också börjar kräkas. Jo tack så mycket! Det började ju såklart bubbla i min mage direkt! Det räcker med att någon pratar om kräkningar för att min mage ska börja bete sig underligt. Det är det VÄRSTA jag vet!! HU!!!
Visserligen satt Signe och käkade pizza just nu och är det något man INTE är sugen på när man har magsjuka så är det ju just pizza :-) Det tråkiga med det är att kräkningarna då skulle kunna vara hjärnskakning eftersom Storebror råkade släppa ett tungt lock till en leksakslåda i huvudet på henne för några timmar sedan... och det är kanske värre trots allt. Stackars Signe...
Vi får se vad som händer.
Och jag kanske bara är hungrig, så det är därför det bubblar i magen :-)
Jo. Så är det nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0