Någon som undrar?

Någon som undrar om jag har några som helst problem med att aktivera mig på kvällarna när barnen somnat?
Nähej.. inte det :-)
Finns det någon maxgräns för hur många ord man får blogga på en och samma kväll? Jag har missat det i så fall.
Frågan är om det är någon meningsfull sysselsättning jag ägnar mig åt?  (Det är nu jag vill ha kommentarer som: "Absolut, vi kan inte leva utan dina blogginlägg" och liknande. Men det fattar ni själva. Jag vill ju inte lägga orden i munnen på er. Eller fingrarna på tangentbordet eller vad det nu kan tänkas heta i dessa tider.)
Det vore mer husmoderligt att vika tvätt och plocka ur diskmaskinen och stoppa strumpor, städa badrumsskåpet eller något annat. Men är inte det mycket tråkigare? "Jo! " Och tråkigt vill man ju inte ha i onödan. Så därför är det helt ok att blogga och blogga och blogga!

Men nu ska jag faktiskt gå och ha lite tråkigt med tvätten en stund, för det är ju så att det roliga blir mycket roligare om man har lite tråkigt ibland!

God natt!


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Absolut, jag kan inte leva utan dina blogginlägg, gonatt från Lillemor

2008-11-26 @ 23:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0