Oh mighty Ingvar

Ja, Ingvar Kamprad alltså! Oj vad han har tjänat kosing på oss idag. Tyvärr tänkte jag inte på att ta en bild på vår bil innan hemfärd. Det var en sevärdhet, jag lovar :-) Det hade inte gått att klämma in en endaste liten "FANTASTISK" servett-förpackning till! Själv fick jag sitta i framsätet med en stor låda "SAMLA" fullproppad med glödlampor, blommor, krukor och tre stycken taklampor "MELODI". Vi var tvugna att fälla baksätena och proppa hela bakre delen av bilen full upp till taket för att få plats med 4 barstolar "SEBASTIAN", två barbord "UTBY", två bordsskivor "VIKA", åtta ben "VIKA CURRY", soffbordet "KLUBBO", en matta "HAMPEN", två sängbord "MALM", samt tavlan "PJÄTTERYD -zebra" och tavlan "PJÄTTERYD-dam" + två kassar diverse småplock!
Ja ni fattar själva! En allt för hård inbromsning efter E4:an hade kunnat medföra en smärre katastrof kan jag säga :-)
Och efter detta inlägg förutsätter jag att IKEA ger mig minst 20% rabatt på mitt nästa köp eftersom jag nu gjorde så mycket reklam för deras produkter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0