Pimp my office

När man jobbar med webben - som vi gör - så ska man ha ett flashigt kontor. Så är det bara. Men vi har visst missat det. Eller snarare så var vi jätteflashiga ett tag, för typ 10 år sedan. Men det var då det. Nu ser det mest ut som vilket trök-kontor som helst. Så jag har funderat lite...

Tänkte mig något i den här stilen:


eller så här kanske:


Eller varför inte såhär:


Borde väl inte vara någon konst att få kommunen (som äger våra lokaler) att bygga om litegrann? Öppna upp lite, lägga nytt golv, kanske sätta in några takfönster....
Eller jasså inte det. Nähä... Jaja. Men jag ska i alla fall ta en tur till IKEA på måndag och åtminstone inhandla lite nya möbler. Kanske hjälper upp lite i alla fall :-)


Kommentarer
Postat av: Heidi

host skulle inte du jobba? host ;-)

Jag tyckte första bilden var coolast, kör på den! Patrik kan säkert prata omkull kommunsnubbarna nere på tryckeriet :-D Annars fungerar säkert utpressning "Jag tänker inte kopiera upp 100 ex av dom här och limbinda dem åt dig om ni inte bygger om åt Yourvoice!" Hahaha...

2008-11-05 @ 10:50:18
URL: http://blogg.heidihoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0