Reklam, reklam, reklam

Farin har några framträdanden på gång. Basåattnivet :-)

I morgon sjunger i på CFL. Det är visst någon mässa eller konferens eller liknande. Inte så allmänt, med andra ord, men i alla fall.

Den 19 november har vi konsert i Söderala kyrka. Då får alla som vill komma och lyssna. Klockan 19 blir det.

Vill ni sedan ha lite julstämning så rekommenderar jag Trönö nya kyrka den 29 november klockan 18! Då är det vi, samt ett par andra sånggrupper och solister som har vår årliga julkonsert. Brukar vara himla mysigt och stämningsfullt!

Välkommen välkommen :-)

Och det slog mig plötsligt att jag nog borde öva lite sångtexter istället för att sitta här och blogga. Så adjöss för idag!


Kommentarer
Postat av: Heidi

Nej det verkar inte som att jag skall få vara frisk nåt mer i år! Men jag SKA bli frisk snart, det bara är så :-)

Elias är ju inne på tredje svängen förkylning på typ 4 månader. Jag är inne på andra svängen. Det suuuuger!



Jasså, ja Elias hade varit snäll på stan hörde jag, han har väl sett lägenheten så mycke att allting va spännande ute.



Stackars Kalle, kan inte vara lätt att vara hungrig och varken hitta vantar eller skor. Det är STORA problem för en 4-åring! :-) Men bra att han är envis, har han fått ärva de av dig kanske? :-D

2008-11-03 @ 22:33:43
URL: http://blogg.heidihoo.se
Postat av: Heidi

Ja de fungerar kanon med systemet :-)

Anton har försökt försökt och försökt sparat ihop till en pizza som han själv skall handla hos "grannen" men det har slutat lika varje gång, att han har spelat upp alla poäng ;-)

2008-11-05 @ 08:51:28
URL: http://blogg.heidihoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0