Snabbresumé

Eftersom jag just nu håller på att dö av hunger blir det bara en kort resumé av helgens förehavanden. Min blodsockernivå börjar bli farligt låg vilket innebär att det här inlägget kommer att ta tre gånger så lång tid att skriva som det skulle göra om jag inte var hungrig. Mina fingrar behöver mat för att träffa rätt på tangenterna.
Men hur som helst...

Ungefär så här har helgen varit:
- presentöppning och fika i sängen
- hockeyskola
- städning
- kalasande med tjocka släkten
- vissa delar av tjocka släkten stannade kvar på tacos och familjen Eriksson/Pettersson som hade åkt ända från Sandviken fick sova i bäddsoffan
- skridskoskola
- städning
- lite fika i Ljusne
- träning
- ikeamöbelihopskruvning
- nattning av barn

Det sistnämnda pågår just nu. Och jag ger mig den på att Storebror känner av mitt desperata behov av mat så det är därför han just nu ligger i sin säng och säger "Jag VILL inte sova!!!" om och om igen...

Utförligare rapport kommer i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0