Gospel!

På lördag ska det sjungas gospel! Jajjemen!
Gabriel Fors är i stan och den som vill får anmäla sig och vara med i den stora kören. Hutlöst dyrt (400 spänn), men har man tur och är med i den eminenta sånggruppen Farin så blir man sponsrad! Joråsörrsåatt...!
Så på lördag morgon kl 10 börjar vi repa och kl 19 är det konsert i Ulrika Eleonora Kyrka.

Jag är på intet sätt religiös, men det kan man banne mig bli av att sjunga gospel. Särskilt när man får stå mitt i en jättekör och klämma i från tårna!

It´s gonna be a Halleluja moment!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Wow :) Kommer bli coolt tror jag, lycka till!

2008-10-07 @ 21:40:34
URL: http://blogg.heidihoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0