Storvinst nr 2

Jag brukar inte spela på Lotto. Det är höga vuxenpoäng på att spela Lotto. Väldigt höga. Och jag är ju bara 33 och ett halft, så det har inte känts helt rätt. Men nu när jag närmar mig 34års dagen med stormsteg, har jag faktiskt provat det några gånger. Jag har insett att man inte kan klaga på att man aldrig vinner något om man aldrig spelar. Logiskt va :-) Men jag gör det bara på nätet. Någon måtta med vuxenpoängen får det vara. Jag hoppar att traska in till spelbutiken och kryssa i någon liten lapp. Nätet eller inget.
Hur som helst...när jag insåg att jag faktiskt måste göra en insats för att vinna, tog mod till mig och spelade några rader så vann jag först 174 kronor och idag ökade jag på med 24 kronor till! Hurra hurra!
Så vänta ni bara - det här är bara uppvärmning. Så snart jag blivit varm i kläderna och fått in snitsen på att klicka på Huxflux-knappen (för er som inte är insatta så är det en funktion för att slumpa fram en rad), så ska jag kamma hem storkovan.
Absolut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0