Vita kläder

Någon har bestämt att alla ska ha vita kläder på lördagens gospelevenemang.
Vitt från topp till tå - inklusive skorna.
Men alltså... det är ju höst nu! Jag HAR inga vita höstkläder!!!
Bara vita sommarklänningar och t-shirts!!!
Så jag gjorde en lov bland den stora staden Söderhamns alla klädaffärer idag och kom hem med en illasittande off-white tantig tröjblus med knytband och små pärlor på! Ja ni hör ju själv!! :-) Hohoho!! Jag var tvungen att storskratta när jag provade den igen nyss. Verkligen inte jag!! Dessutom passade den absolut inte till de enda vita par byxor jag har, så det får nog bli en vanlig t-shirt istället. Försöka piffa till mig med en halsduk eller nåt.
Ja jösses!
Hur ska detta gå :-)
Jag satsar på att försvinna i mängden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0