Det löser sig!

Två dagar kvar till kick-offen och banne mig - jag tror jag har läget under kontroll!
Har styrt upp allt, så nu är det bara lite detaljer kvar att fixa.

Vad vi ska göra?
Jo först ska vi ha konferens. Annars blir det ingen riktig kick-off. Vad vi ska konferera om tillhör dock listan på små detaljer som är kvar att fixa, men det löser sig nog. Mindre viktigt liksom :-)

Kl 17 är det dags för lite *******, och på vägen dit blir det ****** och kanske lite ***
Kl 18 bär det av till nästa ställe där vi ska ****** och ***** och ********. Jag har köpt jättefina ****** till alla grabbarna. Hehehe!!
Ja och sedan vid 21-snåret blir det sista anhalten på ************ och förhoppningsvis får vi då ********. Sedan blir det mer **** och kanske lite ***** också.

Ungefär så!
Av säkerhetsskäl avslöjar jag inga detaljer än för jag råkar veta att åtminstone ett par av mina arbetskamrater tjuvläser bloggen emellanåt. Har jag lyckats hålla allt hemligt så här länge, så ska jag väl lyckas i 2 och en halv dag till :-)

Kommentarer
Postat av: Karin

Mitt problem är att jag tolkar allt censurerat såsom snusk. Jisses så aktiva ni ska vara!

2008-09-03 @ 22:29:38
URL: http://karinlindell.blogg.se/
Postat av: Heson

Hehe! Visserligen är jag gift med chefen, men... näe! Helt snuskfritt blir det :-)

2008-09-03 @ 22:39:19
URL: http://hesons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0