För att slippa ta på sig skorna

Att ta av och på sig skorna är av någon anledning det värsta en fyraåring kan tänka sig. I alla fall min fyraåring.
Detta innebär diverse olika kreativa motiveringar till att slippa.
Till exempel:

"Mina armar är inte tillräckligt långa så de når inte ner till fötterna!"
"Men jag är sååå trött i hela kroppen, så jag ORKAR inte böja mig ner"
"Man jag måste ju alltid göra allting själv!"
"Men idag ska vi göra allt varannan gång, så du börjar att ta på mig skorna så kan jag göra det nästa gång!"

:-)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Haha här är det liv bara man skall byta blöja eller ta på kläder. Skittråkigt är det men det måste ju göras, tåååårarna rinner när man måste ligga på rygg, det är ju jättehemskt! :D

2008-09-22 @ 22:40:18
URL: http://blogg.heidihoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0