I skafferiet

I morse vek sig Pappan dubbel av skratt när han öppnade skafferidörren.
Jag förstår inte varför?!
Jag UPPSKATTAR verkligen när det ser snyggt och prydligt ut bland specerierna.
Och det ser MYCKET snyggare ut om man har flera av samma sort.
Symetri är ordet.
Man kan också se det som att jag har försökt vända något lite negativt till något lite mer positivt.
Har man ändå råkat handla en himla massa pärlsocker så gäller det ju att kunna motivera det på ett bra sätt. (ni som har hängt med ett tag har hört historien...)
Jag har funderat länge, men... symetri är som sagt ordet :-)
(och just precis nu blev jag lite osäker på hur man stavar till just detta ord... lite pinsamt... symmetri? symetri? Näe..symetri är rätt va?)

Hur som helst:


Tre paket pärlsocker, två paket matvete, två paket ströbröd, tre paket maizena, två paket råsocker... och lite annat
Snyggt - eller hur!?

Eller...ok ,jag erkänner att jag var tvungen att fnissa lite jag med :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0