Rapport från helgen

Fredag kl 13 var kick-off start, men jag vet inte riktigt vad som hände.... Någon skulle bara hem och hämta en cykel, och en annan var bara lite försenad, och en server trasslade och behövde fixas, barnvakten blev försenad så jag fick hämta barnen och ta med mig dem en stund... Av 4 timmars planerad mötestid utnyttjades bara 1 1/2. Knappt. Hej och välkommen och lite till hann vi med, men sedan var det dags för aktiviteter.

Lite energi bestående av Kit-kat och bananer och sedan en promenad till bowlinghallen för en timmes bowling.
Taxi till VågbroCenter där vi badade och bastade, käkade frukt och lite chips och annat gott, samt drack lite bubbel och öl. Taxi igen hem till Thelbacken där Micke från Mickes Matsal kom med god mat, serverade och tog hand om disken.
Lite lekar och Singstar till mitt i natten. Supertrevligt och hur lyckat som helst :-)
Är man en bra festfixare eller... :-) Hehe!!

I lördags var vi... aningens långsamma får man väl säga, men det var det värt! Åkte ner till stugan i Axmar där det var  höstfest med tjocka släkten. (Mycket lite fest för vår del, men trevligt ändå!) Storebror passade på att fiska upp en gädda med kastspö och själv fångade jag typ 3 liter blåbär och en kasse lingon så nu jädrans ska det kokas sylt och bakas en ordentlig blåbärspaj!

Ja och så blev det måndag igen och jag har just använt 15 minuter av min arbetstid till att skriva det här blogginlägget.
Måste nog göra lite nytta också!

Ha en trevlig måndag!


Kommentarer
Postat av: Heidi

Va bra att det blev lyckat :)

2008-09-08 @ 09:20:10
URL: http://blogg.heidihoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0