Fredag på Thelbacken del 2

Chips och ostbollar i soffan trodde jag. Hohoho... man skulle ju kunna tro att jag är en amatörmamma. Fyra barn i huset och jag tror att vi ska sitta stilla och mysa i soffan en hel kväll. Jag måste vara utarbetad eller nå´t...

Så fort godsakerna åkte fram och Talang 2009 började på tv, så belamrades soffan av två barn av modell större. De behövde hela soffan till att göra lika som de på tv gjorde, dvs dansa naken, göra korttrick samt lite blandade akrobatiska övningar. Jag fick sitta på en köksstol och spela "Gammelgäddan" med två femåringar som fuskade hejvilt. Men jag vann, det gjorde jag faktiskt och UTAN att fuska :-) Hehe.

Sedan har jag haft besök av tre trollkarlar och en älva. Älvan var dock mycket noga med att påpeka att vingarna inte var på riktigt och att det var den vanliga KusinSigne som gömde sig där bakom. Det var ju en himla tur att hon talade om det för jag började känna mig smått orolig över att jag kanske hade tappat bort henne :-)

Men nu sover alla barn och Pappan och jag ska ägna resten av kvällen åt att INTE titta på film och käka ostbollar. Måste nog också gå och lägga mig så jag är redo för morgondagens äventyr. Efter frukost bär det av mot badhuset med alla kidsen och sedan ska jag sno ihop en trerätters att bjuda familjen Karlsson/Persson på.

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Sara - Welcome to Saradise

låter som full rulle här jaa :P

2009-04-18 @ 12:53:24
URL: http://snuffsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0