Lunchjogging

Jag och Pappan har varit väldigt duktiga med våra lunchträningar under hösten och våren. Brukar åka ut till gymmet på Campus Vågbro och träna ett par gånger i veckan.
Idag sken solen, det var varmt och skönt och tanken på att tillbringa lunchen på ett svettigt gym kändes inte sådär jättelockande, så vi tog en joggingtur i naturen istället.
Men det var inte alls så idylliskt och trevligt som jag hade hoppats på.
Näsan rann, det låg en huggorm på vägen, det pep i brösten (wooohahah - det gjorde det inte alls. Tänk singularis istället så blir det rätt. Fast det blev roligare när jag skrev brösten, eller hur!?) och jag fick massor av slem i halsen.
Jä**la pollen.
Men jag ger inte upp. I morgon blir det inhandling av medicin och sedan nya försök.

P.S Och här tänkte jag skriva att ni inte behöver vara rädda för att lämna en snäll kommentar om ni känner att ni har blivit mäkta imponerade av vår otroliga träningsdisciplin. Men det är väl det som kallas för "att gå med håven"...? Eller? Och DET gör jag ju inte :-) D.S


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Toppen, ni har verkligen kommit i gasen när det gäller motionen. Jag hejar på. Braaaa! Beröm, beröm, och mer beröm

2009-05-01 @ 14:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0