Att lura sig själv

Jag började städa lite smått på övervåningen i helgen. Men det kom en massa andra (roligare) saker emellan hela tiden, så jag kom inte så långt. Då skaffade jag mig en plan. Jag tänkte att om jag ställer dammsugaren på något irriterande ställe, typ mitt i öppningen till sovrummet, så kan jag inte strunta i att städa färdigt i morgon.
Nu står dammsugaren lite framför och till vänster om sovrumsdörren.
Det är fortfarande ostädat.

Jag gissar att dammråttorna ligger i hörnen och hånskrattar.
:-)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag snubblar på den (=dammsugaren) varje gång jag ska genom hallen på övervåningen. Hjälper det? Icke.

2009-08-28 @ 20:35:21
URL: http://radhustankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0