Ibland är det hopplöst

Nu har jag försökt blogga om:
 - vimsiga Farin-medlemmar som tagit fel på datumet för höstens kick-off-happening och med kurrande mage förgäves väntade på resten av Farin utanför O´Learys idag. (Det var inte jag. Men jag tröstade den stackars hungriga sångfågeln med lite fika)
- om märkliga telefonsamtal där jag ropar "Hallå hallå" i luren medans mannen i andra änden presenterar sig om och om igen (jag hade glömt att jag hade headsetet inkopplad och försökte prata i den vanliga luren istället. Han hörde mig, jag hörde inte honom)
- samt gjort en lista över dagens totalt ointressanta händelser (urtrist, så jag raderade rubbet)

...men det blir bara en massa svammel.
Kan inte ni skriva något trevligt till mig istället?

P.S Förtydligande: Ja, jag fiskar efter kommentarer. Det har varit ruggit tyst här ett tag... så man blir ju lite nyfiken. Är det fortfarande någon som bemödar sig om att läsa det jag skriver? D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0