Den perfekta julklänningen

"Veckans bloggare" på blogg.se är "Englas Showroom". Är man veckans bloggare så får man sina inlägg publicerade direkt på startsidan till blogg.se under - gissa hur länge? Tadaaaa- en vecka. Joråsåatte... Typ så tror jag att i alla fall att det funkar. Har aldrig blivit tillfrågad att vara just "Veckans bloggare", så jag får gissa lite. (Men om någon hemskt gärna skulle vilja att just jag blir "Veckans bloggare" så skulle jag nog offra mig. Bara så ni vet ;-) ). Hur som helst... Denna Engla tipsar idag om den perfekta julklänningen. Den ser ut så här:



Wohohoho :-) Perfekt var ordet! En sån måste jag ha! Guuu så snygg jag kommer att vara när jag sitter på golvet och bygger lego på julaftonskvällen, samtidigt som jag försöker hålla in magen (så att inte allt för mycket löst skinn ska pysa ut i min vänstra armåla) och hålla ihop benen (för att inte trosorna ska synas allt för mycket). Fast barnen blir nog glada, för har jag väl satt mig ner så blir jag nog sittandes tills någon snäll människa hjälper mig upp (klänningen ser lite tajt ut), eller tills gästerna har gått så det är ok att dra upp den till midjan så att jag kan röra benen igen.
Men visst... rätt snygg är den

:-)

P.S Förresten - det ser inte ut som att man kan ha någon bh under heller. Hohoho - då blir det ju ännu roligare. :-) D.S


Kommentarer
Postat av: Heidi

Hihi, jag sprang också på samma klänning i morse av någon underlig anledning, minns inte vilken sida jag snurrade in mig på i morse (var nog inte riktigt vaken!), men vaknade till av den här klänningen.. säkert snygg på någon som har formen :-) men ingen klänning jag shoppar till jul, tror inte jag shoppar någon klänning alls, är ingen klänning-tjej... men jag är lite nyfiken på din bröllopsblåsa? Får man se någon bild på den tro? Minns inte vad den hette, något med coctail :-D

2009-12-02 @ 22:47:49
URL: http://blogg.heidihoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0